κάθε κυριακή ο γ.γ. του πλοκ θα απονέμει το βραβείο "για τον πούλιτσερ" της εβδομάδας σε κάποιο άρθρο εφημερίδας ή σάιτ, το οποίο προκαλεί έμετο, διάρροια, γέλια ή σχέδια για δολοφονία του βραβευμένου αρθρογράφου.
μέχρι τώρα οι αντιδράσεις εναντίον της νομοθέτησης για τους γάμους των ομόφυλων ζευγαριών, την τεκνοθεσία και την υποβοηθούμενη απόκτηση παιδιού θα έλεγα ότι χωρίζονται στις παρακάτω κατηγορίες:
1) "η ελληνική κοινωνία δεν είναι ακόμα έτοιμη για τέτοιες τομές, ασχέτως αν θα έπρεπε να αγαγνωρίζεται στα lgbtqi+ άτομα το δικαίωμα της ισότητας": αυτή είναι μια κλασική ύποπτη κυρ-παντελίδικη λογική της φάσης "εγώ δεν έχω πρόβλημα με τους γκέι αλλά ας μην αλλάξει τίποτα" - κυρίως προέρχεται από ανθρώπους που έχουν μια σχετική "προοδευτικότητα."
2) "ωχ μωρέ τώρα, λες και δεν είχαμε πιο σημαντικά προβλήματα και όλη μέρα η ναταλία γερμανού ασχολείται με αυτό": κυρίως αντίληψη που προέρχεται από "αριστερούς" που αν ξύσεις λίγο πιο κάτω από την επιφάνεια σε συζητήσεις μαζί τους, θα βρεις να λένε και για τους αλβανούς, τους ριψάσπιδες σύριους πρόσφυγες κλπ.
3) "όλά αυτά είναι κατασκευές του ιμπεριαλισμού, και η αυτοαποκαλούμενη ηγεσία των λοατκι με την κατασκευή του φύλου εξυπηρετεί τα κερδοσκοπικά κέντρα των Βρυξελλών που θέλει να μας κάνει όλους ίδιους": είναι μια πιο εξειδικευμένη εκδοχή της παραπάνω υποπαραλλαγής 2 και συναντάται κυρίως μεταξύ κκεδων και άλλων "υπερασπιστών" του μαρξισμού-λενινισμού.
4) "νταξ, έχουν δίκιο να θέλουν να παντρεύονται, αλλά αν παντρεύονται τότε θα μπορούν να κάνουν και παιδιά και τότε δεν θα υπάρχει το πατρικό και το μητρικό πρότυπο και αυτό είναι αφύσικο": η - σε γενικές γραμμές - επίσημη στάση των κκεδων και άλλων αριστερών που ναι μεν "δεν" είναι ομοφοβικοί, αλλά θεωρούν ότι το πατριαρχικό οικογενειακό πρότυπο τα έχει πάει καλά μέχρι τώρα. σε αυτή την υποπαραλλαγή μπορείτε να προσθέσετε όσες σάλτσες επιστημονισμού γουστάρετε.
5) "οι γκεί είναι μικροαστοί, αστοί, πρωθυπουργοί του λουξεμβούργου ή προϊστάμενοι σε γραφείο κλπ και θέλουν να παντρεύονται γιατί έχουν εσωτερικεύσει όλη την αστική προπαγάνδα περί οικογένειας και ιδιοκτησίας και ντροπή τους που - σε αντίθεση μ' εμένα - δεν είχαν διαβάσει από 5 χρονών Ένγκελς για να μην θέλουν να παντρευτούν - άσε που οι μισοί είναι και θεούσοι": αυτή είναι η πλέον ντούρα κομμουνιστική (αλλά και αναρχική σε ένα βαθμό) φουλ-έξτρα ταξική εκδοχή της ομοφοβίας - συναντάται κυρίως μεταξύ αριστερών και αναρχικών που ήδη έχουν παντρευτεί και έχουν κάνει παιδιά, ή ακόμα κι αν δεν έχουν κάνει, εντούτοις δεν παραλείπουν ποτέ να παρευθρεθούν σε οικογενειακά τραπέζια χριστουγέννων, πάσχα, δεκαπενταύγουστου, και γενεθλίων του μπαμπά.
6) "με ρώτησαν εμένα αν θέλω να παντρευτώ και να κάνω παιδιά; εγώ θέλω να ζήσω τον έρωτα της ζωής μου και να τρέχω με τ@ γκόμεν@ μου ελεύθερ@ στην Αιόλου ή/και στην Μαυρομιχάλη": έτσι λέει μερίδα αναρχικών, αυτόνομων ή φιλελέδικων (ή ενός συνδυασμού των προηγούμενων πολιτικών αντιλήψεων) lgbtqi+ ατόμων που έχει λύσει το πρόβλημα της επιβίωσης και της ιδιοκτησίας και δεν τ@ αφορούν οι καταπιέσεις που τραβάνε @ άλλ@.
7) "οι γκέι είναι walking φορείς σύφιλης, κωνδυλωμάτων, καρκίνου της μήτρας και πιτυρίδας και πρέπει να τους βράσουμε για να πεθάνουν όλα τα μικρόβια": η επίσημη εκδοχή της γαυρομητρόπολης πειραιά και όσων την ασπάζονται.
8) "ο κούλης μπορεί να χάσει ψηφοφόρους και βουλευτές επειδή είναι και πολύ woke για αυτήν την ανέτοιμη και οπισθοδρομική χώρα": αυτή είναι η δεξιά/νεοφιλελέδικη εκδοχή της παραπάνω υποπαραλλαγής 1.
9) "ε όχι και να κάνουν και παιδιά τώρα, τι άλλο θα ακούσουμε. να αυτά μας έκαναν να χωρίζουν οι οικογένειες από 35 χρονών": η έτερη δεξιοπασόκικη κυρ-παντελίδικη της παραπάνω υποπαραλλαγής 1, η οποία συναντάται κυρίως σε οικογενειακά τραπέζια με θείους που τραβούσαν μαλακία με πασοκ, αλλά έχουν ψηφίσει και μια φορά σύριζα. ενδέχεται να περιέχει και στοιχεία της υποπαραλλαγής 3, δεδομένου ότι πασόκ και κκε την δεκαετία του 80 ήταν δύο κόμματα-μία πολιτική.
10) "εβραίοι και πουστράκια θα γίνετε σαπουνάκια": χρυσαυγίτες, πρώην χρυσαυγίτες, νυν σοβαροί χρυσαυγίτες, η θείτσα από το απέναντι μπαλκόνι που ντύνεται σαν την Cher αλλά κοινωνάει κάθε Κυριακή, οι μπαμπάδες από τα παιδιά που κάνει παρέα το παιδί σου στο πάρκο. φυσικά το νεοναζιστικό συνονθύλευμα - γέννημα θρέμμα του ελληνόψυχου κυρ-παντελιδισμού - ξεχνάει ότι την δουλειά ενάντια στους κομμουνιστές στην γερμανία την έκαναν τα sa που είχαν για αρχηγό τον γκέι ερντσ ρεμ, και μετά ο χίτλερ χρησιμοποίησε την σεξουαλικότητα του ρεμ και άλλων στελεχών των sa για να τους εκκαθαρίσει - αλλά έτσι είναι οι έλληνες.
11) "η μάστιγα της πατρίδας μας είναι οι δικαιωματιστές και το woke": κυρίως άποψη που εκφράζεται από δεξιούς - και ακροδεξιούς που δεν θέλουν να τους λέμε χρυσαυγίτες - αλλά την εκφράζουν και ορισμένοι που δηλώνουν αναρχικοί και γενικά προοδευτικοί γιατί νομίζουν ότι με το woke θα απωλέσουν τα προνόμια της αρρενωπότητας.
από τον χρήστο γιασκατά μπορείς να περιμένεις πολλά. σίγουρα μπορείς να περιμένεις να τον διαβάσεις να βάλλεται κατά του δικαιώματος των κωφών να παρακολουθούν την θεία λειτουργία από την ερτ με την βοήθεια διερμηνέα στην γλώσσα των κωφών. άλλωστε στο τρίτο ράιχ της ορθοδοξίας δεν γίνεται να χωράμε τους κάθε λογής ανάπηρους - έχουμε και σαν έθνος μια φήμη στην αρτιμέλεια, την φυλετική καθαρότητα και το υψηλό επίπεδο νοημοσύνης. σίγουρα μπορείς να περιμένεις ότι θα χρησιμοποιήσει θρησκευτικό λόγο για να καταφερθεί εναντίον των δικαιωματιστών. ωστόσο, δεν περίμενα ποτέ ότι θα έφτανε στο σημείο να οραματίζεται το σεξ με τον θεό ως επιχείρημα κατά του γάμου των lgbtqi+. και όμως αυτό καταφέρνει να κάνει στο νέο του κοιλοπόνημα με τίτλο "Μικρονοϊκή ξιπασιά" που δημοσιεύτηκε στην κλασημερινή (μιλάει για μικρονοϊκή ξιπασιά αυτός ο τιτάνας της διανόησης):
"Είναι αποκαλυπτικό το γεγονός ότι η Εκκλησία δεν δίστασε, μέσα στους αιώνες, να εικονίσει τη σχέση του ανθρώπου με τον Θεό ως σχέση ερωτική. Η ενανθρώπηση του Θεού αποκαλύπτει τον Θεό ως «εραστήν μανικώτατον» του ανθρώπου, και ο έρως αυτός επιτρέπει να ορίζεται ο Θεός ως ο «νυμφίος» της Εκκλησίας. Αλλη γλώσσα, άλλα σημαινόμενα, αχρηστευμένο το λεξιλόγιο από τον χυδαίο ολοκληρωτισμό του ατομοκεντρισμού – πολιτισμού των ατομικών δικαιωμάτων."
όπως κάθε μεγάλος φιλόσοφος - ή κάθε μεγάλος γιασκατάς που λέει ότι μπαρούφα του κατέβει για να το παίξει ιστορία - τα λόγια του γιασκατά διέπονται από πολλές ερμηνείες:
1) μας υπενθυμίζει ότι η παναγία δεν έμεινε έγκυος από σεξ με τον ιωσήφ αλλά από σεξ με τον θεό, που παρήγαγε τον θεάνθρωπο.
2) η χριστιανική εμπειρία δεν αποτελεί ούτε μια ατομική πράξη-πορεία ούτε μια ιδεολογικού τύπου αφαίρεση που οδηγεί στην πίστη: η σχέση του ανθρώπου με τον θεό επιτυγχάνεται στην συμμετοχή στην λειτουργία, στην εμπειρία της θέωσης, που αποτελεί μια πράξη αγάπης εν κοινώ μαζί με τα υπόλοιπα μέλη της στάνης, εεεε συγγνώμη, του ποιμνίου. όχι σαν τους ντιντήδες που μας πρήζουν για τα θεμελιώδη δικαιώματα του ατόμου.
3) μας λέει ότι ο παπάς που βιάζει παιδάκια είναι ο ενδιάμεσος ανάμεσα στην ερωτική σχέση ανθρώπου και θεού.
4) ο γιασκατάς ακούει το δίσκο των marduk fuck me jesus (φασίστες οι marduk, btw, όπως και ο γιασκατάς άλλωστε), ο οποίος ξεκινάει με το sample του Εξορκιστή που λέει "let jesus fuck you"
5) οι δύο αγαπημένες ταινίες του γιασκατά είναι το Αμαρτωλές Καλόγριες του Αλμοδόβαρ και το Παράδεισος: Αγάπη του Ούλριχ Ζάιντλ.
ας πάρουμε όμως τα πράγματα από την αρχή. στην πρώτη πορδή, εεεε συγγνώμη, παράγραφο, ο γιασκατάς, φαίνεται απαισιόδοξος για το μέλλον της ανθρωπότητας, το οποίο υπονομεύεται από τους δικαιωματιστές και τους ντιγκιντάνγκες που διαστρέφουν την ανθρώπινη φύση:
"Κάποτε, αν συνεχίσει να υπάρχει το ανθρώπινο είδος στον πλανήτη γη, οι νουνεχείς και γνωστικοί από τους ανθρώπους θα χαμογελούν, συγκαταβατικά και με οίκτο, για τον εκπεσμό της νοημοσύνης μας σήμερα. Μοιάζουν καθολικευμένα, σε πλανητική σχεδόν κλίμακα, τα φαινόμενα συλλογικής α-νοησίας και θριαμβικής παράνοιας – οι παραμικρές αντιγνωμίες, ασυμφωνίες ή ανικανοποίητες βουλιμικές ορέξεις, ακόμα και οι διαστροφές ζωτικών λειτουργιών του ανθρώπινου οργανισμού, θέλουν να κατασφαλίζονται σαν, νομικώς θωρακισμένα, «ατομικά δικαιώματα»."
εγώ εδώ θα έλεγα στον κύριο γιασκατά να μην αγχώνεται για το μέλλον της ανθρωπότητας, αλλά για το μέλλον του λευκού δυτικού χριστιανού. φυσικά ως ελληνόψυχος χριστιανορθόδοξος, ο γιασκατάς ταυτίζει το ανθρώπινο είδος με τους λευκούς στρέιτ δυτικούς χριστιανούς. αν νοείται το ανθρώπινο είδος ως εξαντλούμενο στην γονιδιακή δεξαμενή των δυτικών χριστιανών τότε όντως η ανθρωπότητα δεν έχει πάνω από έναν αιώνα ζωής. και αυτό γιατί θα επικρατήσουν είδη ανώτερα που προέρχονται από πιο αρχαίους πολιτισμούς, πιο μακρόχρονες παραδόσεις εξέλιξης της επιστήμης, της τεχνολογίας και της φιλοσοφίας και με ευρύτερη γονιδιακή δεξαμενή - άρα και μεγαλύτερες πιθανότητες επιβίωσης και εξάπλωσης. ναι, μιλάμε για τους αφρικάνους και τους άραβες, τους προγόνους του σύγχρονου ανθρώπου και τους πρωτεργάτες του ανθρώπινου πολιτισμού, οι οποίοι θα ξανακυριαρχήσουν για να επαναφέρουν το ανθρώπινο είδος σε μη-χριστιανικές αξίες και σε κοινωνίες που δεν θα κυριαρχεί η λευκή δυτική χριστιανική μετάλλαξη της ανθρωπότητας. γι' αυτό, ο φόβος του γιασκατά δεν εκφράζεται μόνο στα ατομικά δικαιώματα των lgbtqi+, αλλά και στην υπεράσπιση της θρησκευτικής και πολιτικής ελευθερίας που διεκδικούμε για τους μετανάστες και τους πρόσφυγες.
"Ποιο Δίκαιο, με ποια αυθεντία, επενδυμένο σε ποια εξουσία, μπορεί να εξασφαλίσει το κύρος πανανθρώπινης παραδοχής; Σήμερα, η λέξη «δικαίωμα» παραπέμπει, αποκλειστικά και μόνο, στη νομική (με συμβατικές διατάξεις) αναγνώριση και προστασία ενεργημάτων του ατόμου, όπως και πεποιθήσεων, απόψεων, γνωμών, προτάσεων οργάνωσης του συλλογικού βίου – στο σύνολο των νόμων, κανόνων, θεσμών, που επιτρέπουν σε μια συλλογικότητα να λειτουργεί."
πράγματι, κύριε γιασκατά έχετε δίκιο. θα συμφωνήσουμε στο ότι οι ντεμέκ πανανθρώπινες αξίες του διαφωτισμού και των οικουμενικών διακηρύξεων των ανθρώπινων δικαιωμάτων προϋποθέτουν μια εξουσία η οποία θα αποκλείει αυτούς που είτε δεν θεωρούνται το ίδιο άνθρωποι ή το ίδιο φυσιολογικοί. ή το ίδιο άξιοι για να ελέγχουν τις ζωές τους. οι κομμουνιστές δεν παλεύουμε για καμία πανανθρώπινη ειρήνη. δεν επενδύουμε σε καμία εξουσία που να εξασφαλίζει το κύρος πανανθρώπινης παραδοχής. επενδύουμε στην εξουσία της εργατικής τάξης και των καταπιεσμένων κάθε είδους για την οικοδόμηση ενός συλλογικού βίου χωρίς εκμετάλλευση και καταπίεση, χωρίς τάξεις και διαχωρισμούς μεταξύ φύλων, χρωμάτων, σεξουαλικότητας ή θρησκείας. αυτή η εξουσία, ναι, θα επενδύσει πάνω στην άρνηση των πανανθρώπινων παραδοχών και πάνω στην αναγκαιότητα της θανάτωσης όσων ανθρώπων θα σταθούν απέναντι στην απελευθέρωση.
"Το «αρσενικό» ή το «θηλυκό» παραπέμπουν σε δεδομένες διαφοροποιήσεις της φύσης του ανθρώπου, προϋποθέσεις του «γίγνεσθαι» της φύσης που κορυφώνεται στην ύπαρξη ως σχέση, στην αυθυπερβατική ολοκλήρωση της ατομικής ελευθερίας."
ας απλοποιήσουμε λίγο την διανοουμενίστικη ομοφοβία του γιασκατά. υπάρχουν δύο διαφοροποιήσεις στην ανθρώπινη φύση, ο άντρας ο ψωλαράς και η γυναίκα το χυσοδοχείο. η μόνη φύση είναι η ετερόφυλη σχέση, την οποία ονομάζει όχι μόνο πραγμάτωση της ύπαρξης (κοινώς αν δεν γαμήσει άντρας γυναίκα, δεν υπάρχει άνθρωπος) αλλά και ότι είναι το ανώτατο στάδιο της ατομικής ελευθερίας. με άλλα λόγια, η με το ζόρι ετερόφυλη σχέση, δηλαδή η απόκρυψη του πραγματικού σεξουαλικού προσανατολισμού ενός ανθρώπου για να μην τ@ δολοφονήσουν, να μην στεναχωρήσει τους γονείς τ@ και τους θείους του, για να μπορέσει να βρει δουλειά, βαφτίζεται ολοκλήρωση της ατομικής ελευθερίας.αν το πάμε λίγο παραπέρα, θα μπορούσαμε να πούμε, το να αφήνει έγκυο ένας αντρικό κάθαρμα μια γυναίκα που την βίασε είναι ατομική ελευθερία και η απόφαση της βιασμένης γυναίκας να κάνει άμβλωση είναι ακύρωση της ελευθερίας, βασικά δεν θα έπρεπε να της δίνεται αυτή η ελευθερία = αυτό το ατομικό δικαίωμα.
"Η λέξη που συγκεφαλαιώνει την ασυναρτησία – σύγχυση – παραλυτική αδυναμία για ανθρώπινη συνεννόηση, είναι σήμερα η λέξη «δικαίωμα». Ονομάζουμε «δικαίωμα» την κατασφάλιση που προσφέρει σε πράξεις – ενέργειες του ατομικού εγώ ένα «Δίκαιο», δηλαδή μια συμφωνημένη από την πλειονότητα των μελών της συλλογικότητας «αυθεντία». Η αυθεντία (κοινά παραδεκτή ορθότητα) δεν έχει αξιώσεις μετα-φυσικού χαρακτήρα, απλώς υπηρετεί συμβατικά τις αναγκαίες συνθήκες λειτουργίας της κοινωνίας των αναγκών."
εδώ θα ξανασυμφωνήσω με τον γιασκατά. όντως, μιλάμε για δικαιώματα που θα έπρεπε να είχαν λυθεί εδώ και δεκαετίες και παρόλα αυτά γίνονται θέματα διαφωνίας και κοινοβουλευτικών πλειοψηφιών ενώ είναι αυτονόητα και λόγω αυτού δεν μπορούμε να συνεννοηθούμε ως άνθρωποι σε αυτή την χώρα, γιατί υπάρχουν όλα αυτά τα ελληνρθοδοξόψυχα κουράδια που αναγκαζόμαστε να συμβιώνουμε μαζί τους. πράγματι, δεν θα έπρεπε να γίνεται καμία συζήτηση με κανέναν χριστιανοφασίστα, με κανένα ομοφοβικό και πατριαρχικό κατακάθι, με κανένα ρατσιστικό, αντικομμουνιστικό και ισλαμοφοβικό σύμπτωμα γαστρεντερίτιδας. η κοινωνία των αναγκών είναι αυτή των καταπιεσμένων, όσων κρύβουν την ζώσα αλήθεια τους, των εργατών που φοβούνται να σηκώσουν κεφάλι. αυτή είναι και η αυθεντία μας, η κοινά παραδεκτή ορθότητα ότι πρέπει να ξεκοιλιάσουμε κάθε αφεντικό, κάθε ρατσιστή, κάθε ναζί, κάθε άτομο που τολμά να κακοποιήσει γυναίκα ή lbgtqi+ άτομο.
ο γιασκατάς λέει και άλλες τσίρλες, στις οποίες κατά βάση συνεχίζει να συσχετίζει την ανθρώπινη ύπαρξη ως αποκλειστική συνέχεια της έμφυλης ετερόφυλης ηδονής. δεν χρειάζεται να επαναλαμβανόμαστε. έχει αξία όμως ο επίλογος του βραβευμένου κοιλοπονήματος του:
"Για τον Ελληνα (όσο κι αν ελαχιστοποιείται το είδος) η ελευθερία της σχέσης (αυθυπέρβαση και αυτοπροσφορά) θα παραμένει ο έρωτας, όπως τον κατάλαβε και τον έζησε η ελληνική κοινωνία – κοινότητα – ενορία. Ο εισαγόμενος πουριτανισμός «της Αριστεράς ή Δεξιάς και της προόδου» μπορεί να σωθεί σαν γνησίως κοσμοπολίτικο νόσημα μικρονοϊκής ξιπασιάς."
ας κάνουμε στην άκρη την αναφορά στην υπεράσπιση των δικαιωμάτων των γυναικών και των lgbtqi+ ως εισαγόμενο νόσημα, όσο και αν παραπέμπει σε ναζιστικού τύπου επιχειρήματα. άλλωστε και το κκε θεωρεί ότι αυτά τα lgbtqi+ πως τα λέτε είναι αμερικανοδυτικοευρωπαϊκά κατασκευάσματα. είναι ωστόσο ενδιαφέρουσα η παραδοχή του ότι ο έλληνας ελαχιστοποιείται σαν είδος γιατί ο έρωτας όπως τον έζησε (όπως της επιβλήθηκε από τον χριστιανισμό) η ελληνική κοινωνία - κοινότητα - ενορία αποτέλεσε ένα είδος κλειστής κοινοτικής αιμομιξίας, ενδογαμίας, οικογενειακής καταπίεσης και βίας, με αποτέλεσμα το ον που ονομάζεται λευκός έλλην δυτικός ορθόδοξος ανήρ να είναι ένα ανίκανο ακόμα και για την αναπαραγωγή του;
τι έχετε να πείτε γι' αυτό κύριε γιασκατά;
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου