κάθε κυριακή ο γ.γ. του πλοκ θα απονέμει το βραβείο "για τον πούλιτσερ" της εβδομάδας σε κάποιο άρθρο εφημερίδας ή σάιτ, το οποίο προκαλεί έμετο, διάρροια, γέλια ή σχέδια για δολοφονία του βραβευμένου αρθρογράφου.
ο γ.γ. του πλοκ σε αντίθεση με την πλειοψηφία όσων αυτοπροσδιορίζονται ως "μαρξιστές-λενινιστές" έχει ως πάγια θέση ότι τα λαϊκά μέτωπα μεταξύ κομμουνιστικών και μη κομμουνιστικών δυνάμεων είναι επιζήμια για τους εργατικούς αγώνες. ακόμα πιο επιζήμια θεωρεί την συνεργασία/συμμαχία/μέτωπο/βρείτε-οποιαδήποτε-άλλη-ορολογία-έχει-χρησιμοποιήσει-το-κκε μεταξύ της εργατικής τάξης και των αγροτών/μικρομεσαίων εβε/μικροεργοδοτών εντελώς αντικομμουνιστική και αντεργατική τακτική που έχει καταστρέψει το εργατικό κίνημα. προσοχή: δεν αναφέρομαι σε αγρότες που δουλεύουν μόνοι τους, αναφέρομαι σε αγρότες που έχουν μεγάλη ιδιοκτησία και είναι εργοδότες. τον ίδιο διαχωρισμό κάνει και όσον αφορά το ζήτημα των αυτοαπασχολούμενων/ελεύθερων επαγγελματιών: άλλο είναι ένας μεταφραστής/γιατρός/ηλεκτρολόγος/δικηγόρος που δουλεύει μόνος του και έχει μπλοκάκι, άλλο είναι ένας που είναι αφεντικό έστω και ενός εργαζομένου. ως εκ τούτου, ο γ.γ. του πλοκ δεν συγκινείται ποτέ ούτε από τις κινητοποιήσεις των "ελεύθερων επαγγελματιών" ενάντια στην βαριά φορολόγηση, ούτε από τα μπλόκα των αγροτών, καθώς ξέρει ότι οι κινητήριες δυνάμεις πίσω από αυτές τις κινητοποιήσεις είναι δεξιο-πασόκοι και αφεντικά. ναι μεν κατανοεί ότι σε αυτές τις ντεμέκ κινητοποιήσεις υπάρχουν και αγρότες που δουλεύουν μόνοι τους και δεν έχουν μεγάλη διαφορά από έναν υπάλληλο (άλλωστε ξέρει και προσωπικά τέτοιους ανθρώπους), όμως η "λαϊκή συμμαχία" όταν εκκινείται και συνεργάζεται με τα αγροτοαφεντικά είναι όχι απλά διαταξική αλλά αστική. οι αγρότες, οι κτηνοτρόφοι, οι μελισσοκόμοι κλπ που είναι μικροϊδιοκτήτες, δεν απασχολούν εργαζομένους και γαμιούνται δυσανάλογα σε σχέση με τους "εκπροσώπους" τους οφείλουν να βρουν τον δικό τους αυτόνομο, από τα κάτω βηματισμό, όπως προσπαθούμε - με την τρομακτική επιτυχία που ως γνωστόν έχουμε - να κάνουμε και τα μέλη της εργατικής τάξης που βάζουμε τα εργατικά συμφέροντα μπροστά, πέρα από και ενάντια στις πολιτικές σκοπιμότητες των από τα πάνω κομματικών γραφείων των δήθεν εκπροσώπων μας. όσο για το κόλλημα των ντεμέκ σταλινικών, μαοϊκών και λοιπών μαρξιστών-λενινιστών με τα λαϊκά μέτωπα της Κομιντέρν και με τον Δημητρόφ, δεν καταλαβαίνουν ότι αφενός είχαν χαρακτήρα απόκρουσης της ανόδου του φασισμού που η Σοβιετική Ένωση είχε καταλάβει από 10 χρόνια πριν ότι στόχευε κυρίως εναντίον της, αφετέρου, ε, δεν το λες ότι πέτυχαν και κάτι ιδιαίτερο στην ευρώπη.
το σημερινό βραβείο "για τον πούλιτσερ" ωστόσο θα πάει σε ένα άρθρο που όχι μόνο χαμπάρι δεν πήρε από όσα σωστά αιτήματα έχουν οι αγρότες, αλλά κάνει ακριβώς αυτό που διατείνεται ότι επιχειρούν τα κυβερνητικά μμε. αναφέρομαι στο άρθρο "Ρασταφάρι αγρότης δίδαξε στιλ στο μπλόκο των αγροτών και έγινε viral" που αναρτήθηκε χωρίς όνομα αρθρογράφου στο σάιτ oneman, γνωστό και ως "νίτρο των συριζαίων" ή "νίτρο των φασαίων." επειδή ο γ.γ. του πλοκ αυτές τις μέρες ταλαιπωρείται από συνεχή διάρροια λόγω γαστρεντερίτιδας (αυτά κάνει το επάγγελμα του εκπαιδευτικού), θα προσπαθήσει να αποφύγει την έξτρα έκρηξη τσίρλας που ενδέχεται να προκαλέσει το συγκεκριμένο κοιλοπόνημα, οπότε θα παραθέσει όλο το άρθρο-ευκοίλια (ευτυχώς είναι σύντομο και άρα όχι πολύ επώδυνο) και στη συνέχεια θα το σχολιάσει σύντομα πριν ξαναπάρει ιμόντιουμ.
"Ανοίγεις την τηλεόραση, πέφτεις πάνω στις κινητοποιήσεις των αγροτών. Κλείνεις την τηλεόραση, ανοίγεις τα social media και πέφτεις πάλι πάνω στις κινητοποιήσεις των αγροτών. Όταν κάτι βρίσκεται στην επικαιρότητα, ό,τι και να κάνεις, δεν μπορείς να ξεφύγεις από αυτό. Και γιατί να ξεφύγεις άλλωστε; Πρόκειται για ένα ιδιαίτερα σημαντικό ζήτημα που δικαίως απασχολεί την κοινή γνώμη.
Μαζί με τα αιτήματα των αγροτών, τα μπλόκα, τις κόρνες και τα τρακτέρ, υπάρχει και κάτι ακόμα που απασχόλησε και εξακολουθεί να απασχολεί όσους παρακολουθούν την κατάσταση από έχει δημιουργηθεί από ψηλά: ο κουτσιμπιλό αγρότης που έκανε δηλώσεις στην κάμερα του ΣΚΑΪ. Που, εντάξει, στο 2024 ζούμε, δεν ξέρουμε για ποιο λόγο ασχολούνται με το μαλλί του στο X.
Ρασταφαριανισμός και στην άγρια Καρδίτσα λοιπόν, εκεί όπου ένας απόγονος του Selassie, φαν του Bob Marley (και του Damian) και λάτρης της φύσης στην ξηρή, τριμμένη της μορφή (δεν ντρέπεστε καθόλου;), τα είπε έξω απ’ τα δόντια, έξω απ’ τα δόντια. Και κάπου εδώ θα ήταν καλό να σταματήσουμε γιατί θα γίνουμε σαν τα μούτρα σας και, όχι τίποτα άλλο, τα στερεότυπα κουράζουν. Πολύ.
Ο αγρότης που τελικά αποδείχθηκε μελισσοκόμος, λόγω της εντυπωσιακής του εμφάνισης είχε μία συγκεκριμένη πρόταση: να μιλήσει ξανά στον ΣΚΑΪ, αυτή τη φορά με περισσότερο χρόνο στη διάθεσή του. Είμαστε σχεδόν βέβαιοι πως ο Άκης Παυλόπουλος ήθελε απλώς να ακούσει τα όσα σοβαρά είχε να πει και πως, όχι, σε καμία περίπτωση δεν το κάλεσε μόνο και μόνο για το περίεργο(;) λουκ του.
Όπως και να’χει, μάθαμε πως το όνομα του είναι Αλέξανδρος Γιαννακόπουλος, ζει στην Καρδίτσα, είναι γραμματέας του συλλόγου μελισσοκόμων της ομώνυμης περιοχής και, ναι, είχε πολλά να πει, όπως για παράδειγμα για την εξ ολοκλήρου ελληνοποίηση του μελιού, άσχετα αν αυτό έχει κάτι και από Ασία. Όλη η αλήθεια και πολλά περισσότερα, στο βίντεο:
Πάντως, στο Χ υπάρχουν και αυτοί που θα δοκίμαζαν ό,τι και να είναι αυτό που παράγει ο Αλέξανδρος Γιαννακόπουλος. Το μέλι του δηλαδή, δεν ξέρουμε πού πήγε το μυαλό σας."
το άρθρο-τσίρλα είναι εμφανές ότι προσπαθεί να κάνει χιούμορ με όσους ντεμέκ ασχολήθηκαν με την εμφάνιση του μελισσοκόμου Αλέξανδρου Γιαννακόπουλου. μάλιστα διατείνεται ότι ο - καραγκιόζης κατά τ' άλλα - άκης παυλόπουλος δεν έβγαλε τον Γιαννακόπουλο για να μιλήσει, αλλά λόγω του μαλλιού του. και ενώ και καλά την λέει στα στερεότυπα που αναπαράγουν όσοι θεωρούν ότι ο μελισσοκόμος είναι μπαφάκιας και όχι μελισσοκόμος αλλά παραγωγός γκάντζας στην πραγματικότητα αυτό είναι που τα συντηρεί, τα αναπαράγει και κατά βάση τα δημιουργεί:
1) ο "Ρασταφάρι αγρότης δίδαξε στιλ": ως νίτρο των συριζαίων - άλλωστε οι συριζαίοι δεν φημίζονται για τα πολιτικά και αισθητικά τους κριτήρια - το oneman, όπως και το κάθε τούβλο από ντεμέκ φασαίους του τουίτερ μέχρι τις θείτσες με την καινή διαθήκη στο τσαντάκι και τους καφενόβιους δέξιους μπατζανάκηδες που κάθονται στο καφενείο και λένε για τα ρεμάλια τους φοιτητές που χάνουν εξεταστικές, δεν ασχολήθηκε αποκλειστικά με το ότι ο Γιαννακόπουλος έθεσε δύο σημαντικά θέματα, πέρα από το χιλιοακουσμένο του μεγάλου κόστους παραγωγής λόγω καυσίμων, πρώτων υλών κλπ, μίλησε για την αισχροκέρδεια των σουπερμαρκετάδων λαδέμπορων που χτυπάνε στ' αυτιά την τιμή του μελιού ενώ οι παραγωγοί - όπως το είπε καθαρά ο μελισσοκόμος - παίρνουν ψιχουλα, αλλά και την "ελληνοποίηση" του μελιού, δηλαδή την αφαίρεση της γύρης από το εισαγόμενο μέλι και την ανάμειξη του με μια ποσότητα ελληνικής γύρης για να παρουσιάζεται ως ελληνικό. και τι μας νοιάζει αν το μέλι είναι ελληνικό, θα πει κάποιος. το πρόβλημα είναι προφανώς ότι δεν υπάρχει έλεγχος από που ακριβώς προέρχεται, με τι διαδικασίες παράχθηκε, πόσο υγιεινό ή μολυσμένο μπορεί να είναι και φυσικά ότι πουλιέται σε υπερδιπλάσια τιμή σε σχέση με το πόσο κόστισε στην εισαγωγή του. αλλά όχι, ενώ ο μελισσοκόμος τόνισε το πώς οι έλληνες λαδέμποροι εκμεταλλεύονται τόσο τον παραγωγό όσο και τον καταναλωτή, εσένα δηλαδή μαλάκα αρθρογράφε, το oneman έμεινε στο ότι δίδαξε στιλ και όχι τις πρακτικές των ελλήνων λαδεμπόρων.
2) "κουτσιμπιλό": είναι σίγουρο ότι ο Γιαννακόπουλος ακούει ρέγκε/νταμπ/λόβερς ροκ/ντανσχολ και εν γένει τζαμαϊκανή μουσική και όχι d-beat για παράδειγμα; άλλωστε και οι ντιμπιτάδε/κραστοπάνκηδες φημίζονται για τις τζίβες τους. ή μπορεί να ακούει χιπ-χοπ. ή grime. ή και Μέντελσον (που ακούει ο γ.γ. του πλοκ αυτή την στιγμή). ή και Ζόζεφιν. ο γ.γ. του πλοκ, που έχει επίσης ράστα μαλλιά, ακούει όλα τα παραπάνω, αλλά και τους μαγικούς ήχους του καζανακίου όταν ξερνάει διαβάζοντας ρατσιστικά στην ουσία τους άρθρα όπως αυτό του oneman.
3) "Ρασταφαριανισμός και στην άγρια Καρδίτσα λοιπόν, εκεί όπου ένας απόγονος του Selassie, φαν του Bob Marley (και του Damian) και λάτρης της φύσης στην ξηρή, τριμμένη της μορφή (δεν ντρέπεστε καθόλου;)": καλό το χιουμοράκι περί μπάφων, αλλά στην πραγματικότητα το oneman κάνει προβολή των δικών του προκαταλήψεων και στερεότυπων πάνω στους αναγνώστες. γιατί ο μπούλης που έγραψε το άρθρο είναι προφανώς ένα κλιν-κατ κλαρίνο που κάνει μπάφους αυτός την ώρα που γράφει τις μπούρδες του για να πληρώνεται αλλά τις Κυριακές βάζει το καλό του το πουκαμισάκι για να πάει στην μαμά του μαζί με την αρραβωνιάρα του να φάνε το κοκκινιστό τους το γιουβετσάκι που λάτρευε μικρός καλέ. άσε που ο Χαϊλέ Σελασιέ, αυτό το ντεμέκ σύμβολο του παναφρικανισμού, ήταν αυτοκράτορας και απέκρυψε τον λιμό που έπληξε την Τιγραία για σχεδόν 20 χρόνια ενώ ο ρασταφαριανισμός ως θρησκεία - και όχι ως επιλογή κόμμωσης - επιβάλλει στις γυναίκες αντίστοιχη θέση όπως η σαρία στην σαουδική αραβία, απαγορεύει τις αμβλώσεις και την αντισύλληψη και είναι εχθρικός απέναντι στην ομοφυλοφιλία. άραγε ο αρθρογράφος ξέρει αν ο μελισσοκόμος συμφωνεί με όλα αυτά ή θα μπορούσε να φάει και καμιά αγωγή;
4) "Είμαστε σχεδόν βέβαιοι πως ο Άκης Παυλόπουλος ήθελε απλώς να ακούσει τα όσα σοβαρά είχε να πει και πως, όχι, σε καμία περίπτωση δεν το κάλεσε μόνο και μόνο για το περίεργο(;) λουκ του": πάντως στο βίντεο, ο αρχίδας παυλόπουλος πουθενά δεν ασχολήθηκε ούτε στο ελάχιστο με το περίεργο(;) λουκ του, σε αντίθεση με το oneman, που δημοσίευσε αυτό το άρθρο καθαρά για το περίεργο(;) λουκ του, και σε καμία περίπτωση για να παραθέσει τα όσα σοβαρά είχε να πει.
5) "Πάντως, στο Χ υπάρχουν και αυτοί που θα δοκίμαζαν ό,τι και να είναι αυτό που παράγει ο Αλέξανδρος Γιαννακόπουλος. Το μέλι του δηλαδή, δεν ξέρουμε πού πήγε το μυαλό σας": παντώς το μυαλό μας πήγε εκεί επειδή εσύ ο μαλάκας ο ελληνάρας ο φασαίος ο κρυφομπαφάκιας που συνήθως πληρώνεσαι για να γράφεις στο oneman για τους βέλτιστους τρόπους να πηδάμε γκόμενες για τρεις ώρες σερί (είπαμε, το νίτρο των συριζαίων) και επειδή υπονοείς σε αυτό το σημείο όπως και παραπάνω ότι ο μελισσοκόμος Αλέξανδρος Γιαννακόπουλος εκτός από μέλι παράγει και γκάντζα.
τώρα αν το μυαλό του μελισσοκόμου πάει σε αγωγές, δεν ξέρουμε για ποιο λόγο θα έχει συμβεί. ας ελπίσουν ο αρθρογράφος και το αφεντικό ότι αντί για αγωγές το πολύ-πολύ να πάρει κανένα ιμόντιουμ για την τσίρλα που θα του προκαλέσει το άρθρο, όπως και στον γ.γ. του πλοκ, γιατί αλλιώς τους βλέπω να τους πηγαίνει μίλκο στα δικαστήρια σαν την εκδίκηση του Μοντεζούμα.
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου